Dinner Jabatan Syariah Undang-Undang


So guys beberapa hari yang lepas baru berlabuhnyaa dinner Jabatan Syariah Undang-Undang Universiti Malaya Kuala Lumpur. My first time and ianya sangat best.



Best selfie actually.

Ianyaaa telah dijayakan di RUANG, cyberjaya. pada 29 Mei 2015 pada jam 8 malam. And tema nya Shine Garden and we alls telah diberi setiap orang sebatang ros hidup ( benda yang paling aku suka and first time aku dapat ) dan dapat flower crown. First time juga pakai tu. Yehaaa..

Thanks senior tahun 3.

So gais, Tadi I telah dimekap oleh rumet I yang always gojes dan cantik meletops dababom iaitu Kak Najlaa Aqilah  . Sesaje nak minta dia mekap aku tadi sebab fefeling nak jadi orang yang bermekap kan. Biasanya mekap cap ayam jerk.

So memang cantik sangat dia mekap sampai aku segan dengan dorang sebab aku rasa macam aku paling cantik kat situ. Wakakak. Sila kahak !


So dalam jam 6 lebih dia dah start mekap and gigih kau aku tahan kentut. K tak lawak !

Opss sila jangan salah faham walaupun aku cakap aku paling cantik bukan bermakna yang tudung kelabu tu aku. Aku tudung merah walaupun tudung kelabu tu lagi cantik dari aku. So aku telah mengiktirafkan Hanah jatuh cantik no 2.

Sila terima wahai Hanah.






Best-friends. Perselisihan itu biasa namun harap dapat dikaburi dengan kasih sayang. Muka memasing annoying gilaaa bakkk hanggg.






Gegadis Jabatan Syariah Undang-undang. Ayuuu gilaaa nampak macam Kak Ayu Nasi Lemak dahh.. Manissss gilerr. Rugi siapa tak amik buat menantu.


Table-mates


Serius aku suka gila gambar ni nampak macam ala-ala pwinsesss gituw. Nampak macam 'Wow!!" memasing.

So gais, dinner berakhir dengan giler2 kaw punya selfie. Makanan dia sedap juga la. Boleh telan lagi daripada dinner kolej2.

And semuanya memang best ah dengan kehadiran pensyarah yang sangat osem.



Adik-beradik sementara untuk 4 tahun.

No comments: