Trip to Singapore [5]

Part 1
Part 2
Part 3
Part 4

So after a month baru nak update yang terakhir.

Hari terakhir macam orang lain juga kitorang jejalan dekat USS. Memang superb best katekoo. Enjoy gila masa tu. Kalau kau rasa kau baru putus cinta, sila la datang kesini dan jeritlah sepuasnya.

Tapi the worst thing adalah beratur. Benci sungguh aku nak beratur. Beratur sejam dapat main 5 minit je pun. Tak ke kurang hajor namanya tu?  So please buy an express ticket. So korang boleh potong barisan orang lain. Bayar pun mahal la.


Tempat yang biasa orang amik gambar bila sampai ke USS. Kat sini memang penuh. kalau kau feeling nak ambil gambar tanpa gangguan manusia dibelakang. Kirim salam maut jela. Manusia memang tak akan habis.


Aku tak tahu dia ni siapa dan kenapa orang beratur nak bergambar dengan dia. Aku just follow kekawan aku je. Haks.


Dia pun sama aku tak tahu siapa dia ni. Agak2 orang ramai beratur so aku agak mesti tarikan. Jadi aku relakan jiwa amik gambar dengan dia.


White house ke ni? -- Entah la..


Yeahh ! Ini tranfomers. Aku tak minat sangat tapi disebabkan kawan2 aku minat so aku terpaksa minat. Tapi aku minat game dia. Memang luruh jantung ah. Aku minat gak tengok cite dia. Padahal baru tengok yang latest punya. Yang awal2 aku xpernah tengok.

 \
Aku puas fikir haiwan apakah ini? Tak pernah jumpa. Nak kata manusia, tak kan baby boleh ganas macam tu. Rupanya Hana cakap dalam tu dia buh haiwan juga. Sebab tu liar semacam. Gatal doe haiwan ni. Geram je aku pandang.


Ini adalah tempat game mummia tak silap aku. Ini kalau kau ada sakit jantung kau jangan naik. Tapi kalau kau dah frust tak nak hidup lagi boleh sila main. Memang 3 kali tak silap aku kitorang main benda alah ni. Tapi kau beratur ler berjam-jam. Haks.


Sayang seribu kali sayang. The biggest roller coaster tak berfungsi. Dia berpusing tapi no one can ride it. Sebab bila ada manusia dia akan stuck macam tu. Sedih dinda tau!


Dia ni pun lebih kurang macam haiwan kat atas tadi. Gatal bukan main. Kalu perempuan bukan main dia aumm aumm.. Nasib baik aku gemuk, dia tak pandang. haha


Kat sini pulak adalah entah apa benda nama dia. Tapi main air je la kau. Kau nak duk depan boleh tapi siap sedia la nak basah. Memang dia simbah je keje dia. Kau pakai rain coat pun dia simbah juga. janji dia puas.




So memang seharian ktorang dekat sini la. Memang buang masa habis bergelak menjerit bagai nak gila tak ingat dunia kau.

Malam tu family Hana belanja makan dekat restorang super mewah. Family Hana memang best gila dan sangat sporting.


Ini baru separuh je sebenarnya. Kakak2 and ipar dia tak masuk pula. Sebab dorang dah berjalan kehadapan dahulu.

Memang bergelak tawa masa makan ni. Dok gelakkan pasal video dekat USS tu la.

Lepas tu esok tu kitorang dah otw nak balik. Tapi family Hana bawa kitorang dekat tempat yang namanya Marina-marina tu. apa kebenda ntah.

View yang super duper cantik dan free. Memang ramai orang duk kat sini. main layang-layang photoshot and others else.






Such a great memories i had with them.  Insya Allah kalau ada jodoh nak datang lagi tau. Tapi masa tu datang nak cari jodoh . HAHA.

Tapi apa-apa nak tanya pasal tempat atau harga boleh je PM fb ( Alia Ali Ahmad )

The end


Otw balik KL. Dalam flight Fire Fly. Muchhoo

No comments: