Novel Kekasih Kembali Pulang


Beria aku edit. Entah apa-apa ler. Asalkan ade ler dia punya gambar and tajuk.

K. Guys, ini adalah bakal novel kedua dibawah penerbitan Kak Fauziah Ashaari. Alhamdulillah ianya dah diterima tahun lepas lagi bulan 4 tapi memula khabar-khabar terbit pulan 12 haritu. Tetapi disebabkan novel pertama aku baru keluar dan ada masaalah sikit perlu edit tambah beberapa bab. Jadi alkisahnya, ditunda lagi.

Its okay sebab mini novel aku pun dah nak keluar tak lama lagi.

K. Baca sikit teaser la.

Btw,

Hero dia aku pilih Rambir Kapoor sebab aku minat kot kecomelan dan ketenangan wajah dia.
Katrina Kaif sebab muka dia nampak garang sikit. sesuai dengan Heroin.
Then, girl pakai tudung tu aku tak kenai. Aku just google 'Hijabista'.

Amar
Sofi
Asma
Asyraf
Mek Na
Aisyah Sofea dan ramai lagi *macam promote filem la pula.

"Walau takdir tak pasti, kau selalu dihati"- Amar

"Telah ku buang lama bibit rasa cinta"- Sofi
_______________________________
"Kerana aku yakin kita akan bertemu satu hari nanti"-Amar "Meskipun, bukan atas dasar cinta"-Sofi
________________________________
"Maaf, cintaku hanya satu"- Amar

"Lalu, hadiahkanlah kepadaku"- Asma
________________________________
"Saya cuma minta peluang sekali untuk berada dihati awak"- Asma

"Peluang tu telah saya berikan pada orang lain"- Amar
________________________________
"Selagi aku ada hayat, kita bakal bertemu"-Amar "Lantas, aku berdoa supaya matikan hatiku"-Sofi
________________________________
"Rasa tu tak pernah pulih"-Amar "Masa dan keadaan akan memulihkan segalanya"-Sofi
_________________________________
"Kita mula balik"-Amar "Tidak pernah wujud permulaan antara kita"-Sofi
_________________________________
"Susahkah untuk awak faham getir perasaan saya?"-Asma

"Sebab saya telah memilih butakan hati"- Amar

So, nanti dapatkan ya. Tunggu kemunculannyaaa tak lama lagi.

3 comments:

Najlaa 'Aqilah said...

nanti cerita kat akak eyh. hehehehe

sincerely,
Najlaa 'Aqilah

Unknown said...

WOWWW REALLY? bestnyaaaa heheehehehhehehe :D pts , karangkraf or what? :D


http://sarahhijabista.blogspot.com/

Chocorome said...

citer ni happy ending ke tak? ingat nak beli buat hadiah hari jadi tunang saya.. dah ada kt pasaran kan? sorry banyak tanya..sebab tunang saya suka baca novel...huhu