Shopping RM1212 di Lazada Malaysia [Contest]

Lets join the contest from LAZADA. Mana tahu leh dapat barang free macam ZALORA bagi dekat costumer ke.

Lets click the banner


Kalau aku la dapat duit bernilai RM1212, apa yang aku nak buat adalah beli barang-barang dibawah nie. Sebab benda ni dah lama mengidam cuma tak dapat beli sebab kekangan wang. Stroller baby tu adalah yang utama sebab kawan aku yang kahwin muda umur 19 tu nak dapat baby dah. Kahwin masa belajar. Best




1- Sebab aku nak hadiahkan dekat member aku yang kahwin muda masih belajar. Dia dah tunggu hari je nak bersalin. Dia selalu sebut-sebut pasal stroller baby sebab  dia teringin tapi dia kahwin masa belajar jadi agak payah. Aku harap boleh hadiahkan dia nanti. Tapi alang-alang ada contest ni, Kalau dapat bagi dia melalui macam ni okay gak. Tapi kalau tak menang, aku tetap akan belikan hadiah ni untuk dia. Cuma bentuk lain la murah sikit sebab aku tak mampu nak beli mahal. HAHA.



2- Sebab aku nak luggage ni aku memang dari dulu teringin nak bentuk yang plastik ni. Aku suka sebab dia ringan dan senang aku nak tarik. Nak beli, mahal naw maklumlah student lagi.  Warna dia comel.



3- Aku ni gemok jadi nak cari baju cantik-cantik dress lawa-lawa memang la susah nak jumpa. Jadi kalau aku dapat duit tu, ini juga antara barang yang aku nak grab. Bajunya cantik dan ada size untuk aku. Yehaa. I like. Yuhuu.. Lagipun aku jarang ada baju cantik-cantik ni sebab susah nak cari.

Lazada Malaysia akan mengadakan Online Revolution Lazada pada 12 December 2014 iaitu 12 hari sebelum perayaan Krismas. Lazada akan menawarkan promosi menarik serta tawaran eksklusif untuk pelbagai kategori selama 24 jam. Dapatkan apa yang anda inginkan musim cuti ini, dari telefon bimbit, tablet dan peralatan elektronik hinggalah ke fesyen, barangan rumah, alat permainan dan peralatan sukan.


Jum join guys.

No comments: