Teaser #1 Bukan Sementara

Assalamualaikum,

Bismillah, Akhirnya hari ni publisher dah PM suruh promote and buat teaser pasal novel aku yang bakal diterbitkan tak lama lagi.

Actually, banyak juga halangan yang aku lalui, bertahun bukan berbulan.

Aku just harap penantian nak jadi penulis sudah berakhir disini. Biarlah impianku terlaksana dan tercapai. Harap korang akan support aku key. Harappp la ~






Teaser #1 '(Bukan Sementara)

Benarlah kata orang. Kalau satu perasaan yang kita luahkan itu datang dari hati kita yang ikhlas, kita akan menangis. Menangis kerana berasa lega satu perasaan yang lama dipendam dapat diluahkan.
“Farisa..kenapa jadi macam ni? Jangan utamakan orang yang menjadikan kau pilihan. Tolonglah Farisa”. Yani menggoncangkan tubuh Farisa.
“Salah ke kalau aku nak cinta dan sayang suami aku sendiri? Salah ke Yani? Bukan memang kewajiban aku ke nak sayang dia?”. Soal Farisa semula.
“Tak salah..memang tak salah. tapi yang salahnya diri kau. Kau tahu kan apa akibatnya kalau kau suka kat dia? Kau tahu kan?”. Tepat bola mata Yani memandang teman baiknya itu.
Farisa mengesat airmata yang mengalir.
“Aku pun tak nak macam ni. Tapi kau tak kan faham hidup berumah tangga ni. Kau tak kan faham. Apa perasaan seorang perempuan bila dirinya diijab kabulkan dengan seorang lelaki.

Kau tak pernah rasa semua tu. Sebab tu kau tak kan faham apa yang aku rasa.” Farisa memegang dadanya. Sakit ! sakit sangat.



No comments: