Me as a Che Ta (Muntada)

"I dont care what people will say bcos I think they are jelous of me. Yeahh, as we know am is pretty woman and Zain is young and prefect man. So, what's the problem? I think we're perfect couple like diamond and ring" 

HAHA kau , tak leh nak blaaa kot dialog aku.

Hari ni selesai alhamdulillah muntada for BI punya. Setel everything. Lepas ni nak kena tumpu ke benda lain lah pula.

Tema kitorang buat yang ala-ala macam kes berita. So, aku bahagian hiburan kan. Jadi aku telah menculik watak sebagai che ta yang pasal kes perkahwinan dia hampir 13 juta tu. Bila dekat depan pentas tu ko kena la buat gedik-gedik ala sopan sikit.

Masa kedepan tu memang malu meaw-meaw la kan. Tapi konon bajet macam tak kisah tapi dalam hati Ya Rabbi, rasa macam nak tutup muka pakai periuk nasi je bila dan tepuk-tepuk gelak bagai. Macam menganjing pun ade. Tak leh bla k.

Paling mahal pakai rantai harga 10 juta tu hasil dari kepit kertas. Kau kemain jimat lagi.



Ha , ini masa che ta (versi gemok tak lawo) berlakon ala-ala gedik dekat depan pentas. kooo tangan tak menahan ah Alia. mahal gilaaaa




Mustaqim sadi : 'simple but nice'. Aku sependapat dengan dia. Bayangkan kitorang hanya berlatih satu malam dua kali sahaja tapi kami mampu buat dengan baik walaupun tak la gempak mana. Alhamdulillah. Ini gambar terakhir kot kami bersama. Lepas ni tak ada lagi. Huarg ! rasa macam sebak tetiba.

aku tak suka perasaan ini. Benci siak nak sedih bagai nie. Macam hape je.

'insyaallah, kita akan ditakdirkan bersama'

No comments: