:'( Sadd

Terluka itu memang la. Tapi aku bukan jenis orang yang suka buat fake smile.


Kalau aku terluka, aku memang tak boleh nak sembunyikan cuma aku akan cuba tahan dari ianya terluah didepan orang. Tapi kebiasaannya aku akan meluahkan kerana airmata aku biasanya tak kuat nak menampung. Kalau tahan pun lepas tu mesti akan kalah.

Kadang-kadang aku sendiri terfikir tak sakitkah hati aku ni berterusan menunggu si dia sedangkan aku sendiri sudah tahu isi hati dia terhadap aku.

Sakit itu memang ya. Aku bukannya robot yang diciptakan tanpa hati dan perasaan.  Tapi aku masih tak faham dengan diri aku sendiri kenapa dan mengapa aku tak nak lupakan dia. Kemooon Alia, dia ada orang lain dah. Jauh lagi cantik dan sesuai dengan dia. Lupakan dia.

Kau kalah maka kau kena mengalah Alia. Lupakan...

'insyaallah, kita akan ditakdirkan bersama'

No comments: