Siapa Cassia Iman ?

Hari tu aku duk punggah instrgram . Tetiba aku ternampak member aku Humaira ade like beberapa keping gambar seorang budak perempuan yang super duper comel nak mampus. muka ade ala-ala kacukan mat salleh lah sikit. memang kacukan kot rasanya.

Aku pening jugak , dia ni minah salleh ke atau kacukan ke ? atau melayu ? Entah la. Siapa carlisk ni eh ? Siapa cassia iman ? Kenapa budak nie boleh dikatakan Fames ? ade sesiapa sudi dan boleh tolong aku jawabkan soalan ini . Siapa Cassia Iman ? Siapa Carlisk tu ? kenapa dorang Fames ?

Sumpah weh ! memang kali pertama aku tengok cassia nie , memang aku cair habis la. Kalah aku cair dengan senyuman crush aku. Aku rasa macam Cassia ni ubat-ubat mandrem aku je. Comel nak mati weh ! Aku berani bet la , dia benar mesti cun dan jadi kegilaan ramai macam aku masa kurus . Eyuuurk. Keperasanan jenis apakah ini ? Teeet.

Jum kita layan gambar budak comel nak mati nie . Yang buat aku cair dan asyik nak tengok video nak gambar dia . sebabkan kecomelan dia , anak dena bahrin dan irine nadia la , aku rasa tak sabar nak kahwin dan ade anak . Rasa nak lupakan je impian aku nak jadi pames dulu baru kahwin Hak tuih !







Comel tak ? aku memang cair habis la tengok si comel nie . Korang kenal tak ? siapa dia weh ? Cunnya dia . geram lah tengok. Cerdik je budaknya , Pandai betul bergambar . Layan sikit video adik comel nie.





2 comments:

Unknown said...

comelnyeee:)

azrasophie said...

owhh..mcm kenal wanita sebelah tu...mmg sgt comel budak tu