Apa yang aku hajati ?

Youuu Allsss. rerajin pulak memalam nie nak update satu persatu apa yang aku hajati sangat. Benda ni adelah perkara yang aku rancang dalam kehidupan aku. Apa yang aku nak . Jadi sesiapa yang agak-agak berkenan dengan aku boleh la cek dekat sini , sila la tunaikan ye.

Mati dan hidup semula pun belum tentu ade orang berkenan dengan aku. Alahai Alia , ape hang duk perasan je kerja nie . muka tak lawo macam Aisywarya Rai , ade hati nak perasan orang berkenan dekat dia. Puih .

Korang pun mesti lah ade benda yang korang berkenan kan ? Same lah kita kan , aku pun ade juga benda yang aku nak , yang aku sangat inginkan . Alahai ,senang cerita kan , bahasa buruknya  , angan-angan mat jenin la ye .

  • Kereta dan motor ( Serius , bila baca balik , aku rasa nak muntah je dengan gaya bahasa yang aku gunakan , bajet comel nak mampus . Tahi kucing je la. Geli siot . Macam lah aku ni ayu sangat .Brr
  • Masuk Universiti ( time nie memang berdebar giler la. belajar malas , tapi ade hati berangan tinggi nak masuk unibersiti. Tapi alhamdulillah , kata orang rezeki kan ? Masa ni memang seram giler la.
  • destinasi bulan madu ( Ini yang penting sangat nie kan . Haks . Sumpeh ! poyo nak mampus aku , awal giler berangan nak pergi berbulan madu . Tapi ni lah impian aku . Inshaa Allah ,akan aku kotakan juga !
  • Nak bedak arab ( Masa ni tengah fames kot bedak arabnya. Memang menggila lah aku nak bedak arab , dapat tak ? Akhirnya ummi belanja 
  • Bercuti seorang diri ( inilah adelah tempat yang aku memang nak sangat pergi bercuti atau jejalan atau orang kata buang masa je , seorang diri je tau  !!
  • cincin kahwin ( Ini pun gila gempak ! , nak cincin kahwin yang macam mana tu ? jum lah terjah dekat sini , ini angan-angan jugak , tapi harap sangat jadi kenyataan
*Kaler merah masih tak tercapa , Hijau tu dah tercapai . Alhamdulillah.

No comments: