terbaca.perlu ke terasa hati ?



Assalamualaikum.. Kelas for today dah habis. Tinggal malam je la. Tak semena aku terbaca satu coretan seseorang untuk seseorang dan ada nama aku .

 Katanya aku seorang yang tak boleh dipercayai .. Aku akan heboh ke facebook pasal satu benda nie. Ye aku memang tak boleh simpan rahsia. Dan dia jenis boleh simpan rahsia. Aku akui itu.

Perlu ke ? layak ke aku nak kecil hati dia cakap macam tu .. Memula aku memang terasa hati. Rasa kecil hati hati dan nak jauhkan diri. Tapi fikir balik.. Apa yang dia cakap tu kenyataan ... 

Dalam pada tu juga dia banyak bantu aku ... Banyak layan perangai gedik aku. Sabar dengan aku ... Jadi aku tak perlu kecil hati.. Dia banyak sangat berjasa dengan akun. Jadi aku akan kuburkab aje benda nie. Takmahu simpan dalam hati nanti jadi kudis..

 Dia baik dengan aku .Mungkin itu cara untuk aku berubah..sbb tu Allah tunjukkan dekat aku.. Tapi entah la...entah berubah ke tidak . Haha. Kbaiii
Published with Blogger-droid v2.0.10

1 comment:

Farah Waheda Wahid said...

teguran arah kebaikan kita terima...yang x boleh diterima akal tu...x payah yer sayang...