Aku sokong kelantan !

Esok kelantan akan bertembung dengan Johor Darul Takzim. Of course lah youuu I sokong kelantan. Dhan-dhan pulak sekrang ni aku belajar dekat kelantan kan. Dari tak pernah jejak kaki dekat kelantan sampai sekrang aku sokong kelantan.

Btw , tadi duk skodeng facebook , tetiba ternampak satu video super duper comel liriknya. Eh , tak lupa juga comel penyanyinya. Itu pasal berkali-kali aku dengar dan tengok video nie. Nak share la dengan siapa yang belum tengok . Gomo kelate , gomo .

Korang pulak sokong mano ? siapa sokong kelantan ? kita geng beb ! siapa sokong Johor ? dia geng dengan kawan aku je . Heehee . Hope kelantan menang , dan tolong la goolkeepernya jangan lalai sangat . Hehe .

Aku nie tak la minat bola sangat . Almaklumlah aku kan gadis melayu . hakss. Tapi disebabkan ini perlawan besar kan , kang kalau tak tahu macam kekampung sangat kan . kena la amik tahu . berkobar jugak nak tahu . Alahai comelnya mamat yang nyanyi tu . Melting .

No comments: