Berita baik : biar betul ?



Siang tadi aku ade post pasal berita baik dengan berita buruk ( la sangat ) . Berita buruknya aku dah story dah pun kan , kan , kan ? pasal mate aku kena repeat awal . huh ! kus semangat . 

Jeng , Jeng , Jeng . Berita baik untuk diri aku ni yang comel lote perasan nak mampus nie ha kan , Ialah aku bakal menjadi seorang ibu . coyyy ! haha . Tipu aje . Aku tak kahwin lagi, Ape la gila naw aku nie .

tettt . Tadi pagi tadi bukak email. Macam biasa la nak check kot-kot  la ade maklum balas dari pihak hotel tune yang aku book tu kan. Ye la, kan baru-baru ni dia cancle kan . Jadi nak tahu la perkembangan.

Trint .. trint ... Dapat email dari seseorang yang boleh dikatakan sambil tengok perkembangan tune hotel sambil tunggu email dari dia lah . Siapa tu ? Siti Rosmizah la. Korang kenal tak ? 

ala, penulis novel 'cinta kau dan aku ' andai itu takdirnya' , 'lafazkan kalimah cintamu' , '7 hari mencintaiku' , takdir itu milik aku' dan yang terbaru  ' curi-curi cinta' . Penulis gempak tu .

Aku bakal , bakal , bakal , bakal, bakal diserap menjadi penulis novel dibawah naungan SR publication. Menuskrip aku telah diterima . Syukur ! Hope ade sambutan .

Tapi aku kena la betulkan sedikit menuskrip tu balik. Salah ejaan kan . syok sendiri je menulis. Aku ni baru lagi, banyak salah dan silap tu tetap ada. Jadi mohon yang terbaik la.

Satu cita-cita aku bakal tercapai . Seronok sangat . Ini semua bakal tau , doakan lah yang terbaik. terkejut sangat dapat email dari pihak penilai menuskrip beliau. Syukur .

1 comment:

Inlove-wanda.blogspot.com said...

congratt :) Saya mesti beli semua keluaran SR. Maknanya awak punya pun saya bakal beli. Goodluck (Y)