Wah ! Aimi makin bahagia nampaknya

Seorang sahabat yang sentiasa ada saat saya memerlukannya  . Dulu , masa sekolah , aku dengan dia sangat tidak rapat . Sebab kami berlainan geng la gayanya macam tu la.

Tapi bila dah habis sekolah . Kami boleh jadi rapat pulak tiba-tiba . Tak tahu kenapa . Dia selalu tidur rumah aku . Lepak dengan aku . Time raya , dia raya dengan family aku . Orang nya gila-gila. Dekat sini , aku nak cerita pasal kisah cinta dia la.

Aku tengok dia makin bahagia sekarang ni dengan Si Qayyum tu . kiki . Syukur la aimi kan . Kau bayangkan kalau kau kekal dengan Asoi tu ke , si Akim tu ke . Mesti huru hara hidup kau kan . Aku tengok si Qayyum ni je yang buat kau happy and tahan dengan perangai sewel kau tu . haha

Aku doakan kau bahagia tau dengan dia . Kalau boleh cepat-cepat je la naik pelamin tu weh. kiki . Tapi kan korang berdua muka, dua-dua macam budak-budak kan . haha

apa-apa pun , all the best to youu . kiki. Aku suka tengok gambar nie ! kau memang giler Aimi ! haha . Asal jalan je kau suh dak Qayyum tu buat gaya macam tu . Si Qayyum tu pulak ikut je kau .Sajak le dah macam ahli nasyid aku tengok . wakaka . kbaii


No comments: