setengah hari di PWTC

Assalamualaikum . Taraaa  . Sudah seharian aku penat berjalan di PWTC . Sempena Pesta Buku Antarabangsa . Ehem-ehem . Korang tahu kan ? Mungkin aku antara yang terlambat pergi sane . nak habiskan bocer buku la. Tu pasal aku sakan merayau .

Okay. Asalnya rancangan nak pergi ramai. tapi daham-faham je la, masing-masing ada hal. Jadi yang pergi cuma  aku , Aishah dan Siti . Aku amik tiket dari Melaka jam 8 pagi . Woi ! aku makan pagi dua kali tau . Sebelum naik bus aku dah taler satu set bubur ayam mcd bersama harsh crown . lepas tu sampai je TBS . Aku taler dekat kfc pula makan satu set burger dengan harsh crown dan dua ketul Dunkin Donut . Amboi ! makan sakan aku nie ha .

Bermula la episod aku sampai ke PWTC . Siti tunggu aku . Then jejalan ke dalam tu . Hm . Aishah datang lambat sikit .


Ni gambar bersama Sepupu yang dari pahang . tapi dia duduk KL jugak . Dia la yang amik aku dekat TBS tu . Terima kasih siti . Masa ni baru sampai . Terkejut jumpa budak sekolah lama.


Tara . Cuba korang teka siapakah wanita ini ? Ini adalah Siti Rosmizah . Novelis terkenal . Dan saya memang suka dekat dia nie . Novel dia the best . Yeayy . Dapat bergambar .


Ha ! Amik kau !!! nak habiskan bocer punya pasal. Aku beli untuk adik aku buku UPSR . Yela , alang-alang tu dia nak UPSR this year . beli je la kan . Ni pulak dengan Aishah . Time nie dia dah sampai . Amboi !manis sungguh senyuman kami . haha.


Laaaa. Ni cuba korang tengok pulak dia ni siapa ? Amboi-amboi . bergambar dengan pakwe mana pulak nie . Ni Hilal Asyraf la. Korang kenal kan ? Aku je yang tak kenal . kiki .


Taraaa ! tiga dara pingitan yang cun melecun . Paling cun yang paling gemuk tu la. itulah aku .


AIshah bajet sopan je . menyampah . Tahu la pakai baju kurung . Konon ayu la tu . ish! aku lagi ayu okay . tengok tu , tangan sopan je .


Beli Al-Quran menggunakan bocer . tambah satu alquran kecik . Aisha sponser TIGA HENGGET je


taraaa! antara novel yang aku terjah untuk beli . Ish , entah baca ke tidak . Novel pertama aku cari adelah curi-curi cinta . wow . Thanks byee

1 comment:

Unknown said...

untung gler dapat bergambau dengan hilal asyraf..sumpah jelouse!