Rancangan untuk esok pagi


Aku ada rancangan tersendiri untuk esok pagi. Esok pagi aku nak buat apa ? mesti korang tertanya-tanya kan ? Wah ! tak boleh bla siot ayat aku . Siapa la nak tertanya-tanya tu . Ayat bajet macam retis je. Entah-entah takde sesiapa pun baca . wakaka.

Esok , aku ingat nak bekpes mcd buat kali kedua la. Ish ! entah kenapa aku punya selera lain macam je sejak mengandung nie . waah ! ayat tak boleh bla. kahwin tak lagi, ada hati perasan nak mengandung . 

Ingat esok nak bangun pagi, kemas rumah siap semua. Aku nak pergi mcd MITC tu . Nak pekena kopi O dengan bubur ayam mcd dengan burger . pergh! menjilat jari beb ! tapi nak muntah dengan dagingnya. sebab kuat sangat daging lembunya. Sorry , aku tak makan sangat daging lembu ni.

Kedua. aku ingat esok nak pergi tengok wayang. Nak tengok cerita 'iron man3' dengar dorang cerita macam best je . Tapi entah la. rancang je nie . tak kompem lagi .  Maklum lah diri ini kan busy sikit. puih !kbaii

2 comments:

Unknown said...

jom komen entry aku , aku masuk contest komen terbanyak ..
http://elsaulfahdotnet.blogspot.com/2013/04/blogging-contest-by-tumtumshop.html

kEtamSepit said...

Blogwalking here..