Penamaan Calon Dun Durian Tunggal

Assalamualaikum semua . Seperti yang kita semua sedia maklum . Hari ni Satu Malaysia "pencalonan calon" . Jadi sedeikit santapan mata anda gambar pencalonan calon sekitar dun Durian tunggal .

Calon kami adalah Tuan Adly Zahari .Dun Durian Tunggal. bertanding atas tiket PAS. Semoga Allah memberi kemenangan kepada Pakatan Rakyat . Apa pun memang best walaupun panas terik giler.

Btw . Ayah aku jadi penyokong tau . kikiki . orang semua berpanas terik. Ayah aku dengan Pak cik Adli sedap je duduk dalam aircond . Apa pun semangat yang penting !



Semasa kami baru sampai . barisan muslimat PAS . Takbir !!!


Alhamdulillah . Selepas bacaan doa sebelum masuk ke penamaan calon . Tuan Haji Adly Zahari. tuu , belakang tu ayah aku . kikiki . baju putih belakang awek cina tu . kiki



Ketua ! haha . kembar . eh , tak la... sorang melayu , sorang lagu india . ikiki . tapi serupa kan ? pakcik sedare aku baju hijau tu .

Kawan ayah aku yang gila bergambar 


Barisan muslimat PAS negeri Melaka. Tudung hijau tu ketua MUSLIMAT PAS .


Amboi !vouge makcik aku . haha


My mom . same jugak nak bergambar . 

 


 Amboi ! aku ke tu ? curik curik ! haha

"Hye akak polis . cantik la. senyum la lagi cantik tau ." dialog adek aku usik akak polis tu . amboi ! gatal .


Alhamdulillah . Akhirnya Tuan Haji Adly Zahari keluar dari dewan japerun tu . kiki . handsome calon kami.

Takbir !!! Allahuakhbar..




Tamat 

No comments: