bengang pasal buku karangan

Assalamualaikum . Macam mana nak cakap eh ? Tadi geram sangat pergi la MPH bookstore dekat Mydin dengan adik lepas maghrib tadi sebab nak belikan dia buku karangan Bahasa Melayu.

Kes nak jimatkan duit, makanya aku nak guna la bocer yang abey Jib bagi tu . Mula-mula nak beli dekat MPH , adek aku tak berkenan. jadi kami nak beli la yang dekat Mydin punya . Boleh guna juga. Time nak bayar . Tetiba budak tu cakap , tak boleh bayar situ , kena bayar dekat tempat lain .

aku dah bengang tahan cipan dah nie  . aku pun masuk carik la tempat nak bayar . Bila nak bayar cam pundek je dia boleh cakap dengan aku . bocer ni hanya untuk buku form SIX sahaja ! hey Mydin ! lain kali tulis dekat situ . Ni tak gebang tulis boleh gune bocer Rupanyanya khas sahaja !

err ! nasib baik aku orang yang saabar tau . sekadar jeling kau je . wakaka. kalau tak , aku baling buku tu dekat muka kau ! yang si MPH tu pulak , lain kali sila perbanyakkan buku ye ..


No comments: