Tetiba hati terasa sunyi



Hati terasa sayuu je dah nak cuti sem nie . err . Saya bakal berpisah dengan cik aishah samsuddin kita nie . Jujur nie , mase Sem Satu , kami tak lah serapat mana . Sebab Aisyah kan orang pandai . Jadinya faham-faham jee lah cara hidup orang pandai nie macam mana .

Tapi untuk sem dua nie . Dia berubah sangat . Bukanlah berubah jadi jahat . Tapi berubah kesesuatu yang amat saya suka dan sangatlah suka . Yelaaa, dia sekrang amatlah sporting taw . Dia banyak luangkan masa dengan kami . Suka sangat dan bakal rindui dia .

Hm , Baru lepas hantar Aida tadi , dah tu, terserempak dengan Hakimi dan Amir Hamzah . Okayy , kita bukan nak cerita pasal dua jejaka HOT tu , tetapi nak cerita pasal Aida . hm , Timee hantar dia tu , rasa sayu sangat . Masa sem satu , dia yang hantar aku . dia orang terakhir yang aku salam mase nak balik tu , nie sem dua, aku pulak yang hantar dia balik . Dan masih lagi kisah yang sama , aku jugak orang terkhir yang disalam .

Jujur, hati memang sangat sayu , dengan petang tu, Afiqah dan balik , rasa sunyii je . hati nie rasa macam nak cucuk-cucuk jee dengan pisau . sebab sedih sangat . Masa hantar Aida pun rasa sedih je , tapi tak nak la nangis-nangis nie . Malu la , HiHi . Lagipun baru-baru nie kitorang ade sedikit persalahfahaman . hihi .

Sekarang nie, tinggal hanya aku , Najiha, Madiha , Ukhit dan ekin . Ya Allah , sangatlah sunyiii . Aku rindu semua orang . Saat macam nie jugak lah aku sangat merindu dia . Err , kenapa perasaan ini hadir ? dan teramatlah aku rindu nak pergi rumah mereka lagi . err . Btw , dah dua hari , aku tak berborak dengan familyy aku . Esok aku akan pulangg .

hm , Masa menulis entryy nie , jatung berdegup kencang je . Entah kenapa , mungkin debar sebab esok nak balik, dan mungkin debar sebab ramai takde . hati jadi sunyi dan ksong .

Setakat sini sahajalah cerita saya . Apa yang pasti, saya harap dapat bertemu lagi dengan semua orang terutama orang-orang yang rapat dengan saya , dan rpat dalam hati saya . kbaiii

No comments: