Taman Botanikal Bersama Mereka

Seharian berjalan dan membuang masa dengan Atiraf . Sempena dia datang ke teratak indahku   . Makanya beliau hendaklah dilayan dengan sebaik mungkin . Bawa Si Atiraf ni berjalan-jalan agar dia tidak bosan duduk Melaka . Hope so la.
Ni mase nie Majlis bertunangan Naziera . Kakak kepada budak comel yang ade depan aku nie . Nazira telah bertunang seawal umur 18 tahun . Bila la turn aku nie ?
Taraa ! nie Atiraf a.k.a Kak cik . Amboi dia same jugak ambil gambar dengan Nurin . Nampak penyayang tak ?
Ini barisan ibu-ibu sedunia . tapi ? bagaimana Anak dara sorang tu tersepit dekat tepi ? bakal kot.
Okay . Masa nie duk masukkan barang dalam beg plastik untuk diberi pada tetamu . Dimana Atiraf ?
Alia- buah hati yang dah lama tak jumpee . Nuha dan akil 
Kami gila kuat perasan . Kak cik tak habis-habis nak melentuk dekat aku . bak kata ummi , kak cik dah macam anak aku dah ! tahulah dia cekeding . HiHi .

Antara yang same ikut kami . Nurul-Alia-Atiraf-Masitah-Izzah-Atul
Tiga dara pingitan . Aqidah-Izzah-Atul.

Ade sedikit gaya bajet dan poyo . Inilah adek sedara aku .
Okay . Ni pulak Naik buggy . Aku drive sendiri taw . jangan tak percaya .
Eksited tak muka mereka semua ?
Amacam ? ade style tak ? same sibuk je dua minah tu nak bergambar sekali .
Walaupun gambar ini agak kabur dan blurr . tapi aku tetap nak masukkan . Sebabnya betapa eksitednya muka kami semua kan ?
Ade gaya model tak ? oh tidak ! terlebih lemak la ! 
Ni naik basikal. Niat hati memang nak naik basikal . tapi tu, tolong tengok tu, I pakai baju kurung la youu
Amboi kak cik . kemain lagi yee Gila kamera kaww ! Ni kalau aida tengok . habis dia bahankan kak cik :)




Pemandangan yang sangat indah . err ,,Panas giler kot .

Manjanya dia tu . Dekat semua orang dia nak meletok 

Setakat disini sahaja . lain kali diupdate lagi yee, aktiviti yang saya dan Atiraf akan lakukan sepanjang seminggu dia menginap dirumah saya .
Gambar terakhir . Err . Apa kisah disebalik gambar ni ? Rxz . Hihi .. Act , aku rindu , sebab tu aku amik gambar dengan motor rxz adek aku :'(

No comments: