Semakin semangat Hijau kita

Assalamualaikum :D . Syukur pada Allah . Hari nie saya nak post pasal politik lagi . Orang akan kata saya ni masih bawah umur. Tapi saya tak kisah pon . Sebab saya rakyat dan masih berhak untuk ambil tahu pasal politik di Malaysia .

First sekali . Tengok ni . Ini adelah kawasan saya. Dun Durian Tunggal . Kalau dekat Melaka ini , memang Durian tunggal adelah antara Dun yang kuat pembangkang la walaupun TAK MENANG . kihkih .


Okay Korang . Ini adelah Batu 8 Kampung Gangsa durian Tunggal . Depan rumah aku tu . Jalan raya dekat dengan kolam Ikan tu . Siapa orang melaka and durian tunggal Tahu la.  nampak tak dekat hujung tu ade bendera yang jatuh . disabotaj la . Aku pun tak faham kedengkiaan apakah ini ?


Terbaik dari Ladang ! Baju putih tu our PJ ( pesuruhjaya Pas Melaka) . Orang kuat PAS la senangkan ? Hijau dihatiku. Opss ! baju merah is My father :D . Arah dari bawah bukit 


Now ! arah dari atas bukit pula. Bersama our PJ :D . Hijau terbaik .


Taaarra ! this is HIM ! Pj kita ni datang , saya tak tahu la buat apa . Maybe ada pogram kot . Terbaik ! pembubaran Dun di Negeri Sembilan hari nie . Handsome kan PJ kami ?


Hijau dihatiku . Tenang je mata tengok Kaler Hijau nie . Go ! Go ! ni semua ahli keluarga aku :D . Kami akan pastikan Hijau ke putrajaya :D 


Perempuan pun tak ketinggalan . Yang dari arah belakang . My mom . Tudung kuning . My Adik :D  dan tudung merah . akak sepupu . dan tudung purple. I think tu makcik saya kot .


Barisan pelakon handalan . Eh ? silap !  our hero for PilihanRaya 13 :D


No comments: