Hari ini berjalan dipantai pula

hm , Semalam berjalan di Taman Botanikal . Hari ni aku bawak kak cik pergi pantai  . Actually , rancang nak bawak dia pergi main bowling . Akan tetapi , Adik aku tak jadi ikut, jadi satu perkara yang membosankan apabila hanya kami berdua je main . Tak meriah mungkin .

Hm , okayy , Mula-mula pergi mydin dulu , sebab belikan hadiah mady . Sempena Birthdayy dia yang ke 18 19 tahun . SEMBILAN BELAS ye , bukan LAPAN BELAS lagi . dah tua tu . err . Hm , lepas pergi mydin . Aku terfikir nak ajak someone . masej la Adha . Tapi dia macam taknak je pergi . jadinya, aku try lah ajak Bibil. Akan tetapi , dia takjawab . Jadinya aku try la ajak Izzah . Aku pun masej dia . Tanya dia nak join tak ? dia okayy je . Makanya kami pergi ke pantai bertiga.

Akan tetapi rasa tak seronok pulak pergi bertiga . Aku pun minta lah Izzah , masej dak Sam untuk join same . Jadinya sam okayy je . Aku pun pergilah amik sam dekat KUIM . Lepas amik kitorang pergi pantai pengkalan balak. Tapi aku nak carik tempat solat pulak. jadinya kami telah pergi ke sekolah lama kami . Solat disitu , dapat jumpa pak Zainal . Miss >.<

Lepas tu , kami pun tiba dipantai . err . Sangat seronok okayy .Seronok ah sangat . Biasa jee . Its okayy . yang penting ade lah aku bawak kak cik berjalan-jalan . Siot . Dah la huru -hara naik dengan sam . meriah semacam je . Sampai aku dirumah jam 7.45 malam . err . Debar akak . okay la. enjoy with picture . Gambar yang aku tak faham entah kenapa tak boleh nak edit . Buat senak tangan aku je nak tekan benda tu ! 


Sam-Alia-Izzah


Look ! kami perasan sangat . Haha . layan jee lah si keding versi kembung nie . hee


Kak cik-Sam-Izzah. Amboi . kemain lagi kak cik . Macam dah lame kenal je dengan mber aku nie ha .


hallo ! i mana boleh tertinggal . Amboi sam . Macam model gayanya.


Okayy , ni aku tengah makan jambu hasil belanjaan kak cik . 



Peacee ! saya lah paling comel dialam semesta !


Taraa ! ini lah keje sam duk tayang seni yang sebenarnya dia tak ade . Syiera sayang Faiz .


Entah apa yang digelikan hati sangat . wink wink


Comel tak muka saya ? oh kak cik ! you look so cutee ! 



Alia-Izza-Syiera-Atiraf



Merenung masa depan .


Dear crush ! do you know how much i love and miss you ?


Matahari nak terbenam .


Yang ini aku tak fahm . Apesal semua mengangkang . nak main hantu galah ke ? haha





Tiga Gambar yang sungguh bajet .


                                Dear you , O-D-Y-W-B-M . Sabarlah duhai hati :) 

Nantikan gambar untuk hari seterusnya . Esok Aishah akan sampai ke rumahku . Makanya . Banyak sangat tempat dia nak ajak . Nantikan je la . 

No comments: