Kau Masih Bff aku laa


Tadi tiba-tiba dapat chat dari FARAH NUR HAZWANI . dapat chat dari dia perkara biasa . tapi pelik ayat yang keluar dari kotak chat tu . tiba-tiba je dia tanya aku macam nie . Aku agak terkejut jugak bila tanya aku soalan macam nie 

.

Mestilah aku ingat nama nie . Nama ni adelah gabungan nama aku dengan dia . Fara+alia= Faralia. Mustahilah aku tak ingatkan . Cuma kadang-kadang aku busy sikit sampai macam lupakan dia. (busy lah sgt, busy dgn fb dn twitter adelah)



Ish , farah nie , mustahil lah kita tak BFF lagi , kau tak ingat ke  ? aku paling banyak tolong kau dengan Kak Nadia, takkan lah aku lupa kau sebagai kawan aku . Hakhak  . lagi satu kau lah satu-satunya kawan aku yang jiwang dan romantik dekat SMASKM tu taw , taw. HiHi



Rindu dekat aku ? amboi-amboi . Malu i taw . Actually , aku pon rindu kau taw . yelaaa, dah lama kot kita tak jumpa , kan kan ? Aku ingat lagi, dulu , kita suka tulis surat-surat kalau gaduh ke, kecik hati ke, berjauh hati kee. takpun akan buat sesuatu yang mengukirkan nama kita berdua kan . FARALIA 30311 . yupss, aku ingat lagi weehh . tak mungkin aku lupakan.

Paling aku takkan lupakan kau pernah nyanyikan untuk aku lagi "izinkan aku sayang , menyentuh perasaaanmu, biar gelora cinta semalam". hakhak . kau ingat tak ? ingat tak ? tapi kau tu cemeng, kuat merajuk dan kuat menanngiss . kan ? kan ? baik mengaku ! haha



Kawin ? kau boleh lah kawen dulu ha, aku ni pilihan hati dan ade, tapi masaalah negara aku adelah, dia taknak dekat aku , puas aku menanti dia , tapi macam menanti bulan jatuh ke riba je weh . jadi aku rasa kau kot akan kawen dulu . HAHA .

okayy lah . Aku nak bagitahu semua orang nie, kau lah kawan aku , bukan satu-satunya kawan aku, sebab aku nie ramai kawan yang baik-baik macam aku, tapi  kau slah satu dari mereka. aku tahu aku dah terlambat . tapi baru lewat 11 hari jer kot . Selamat Hari lahir yang ke 19 . Semoga panjang umur murah rezeki. kau special tau,



aku wish bedayyy kau pada hari kelahiran buah hati pengarang jantung aku yang tak nak dekat aku tu, yang suka sangat jual mahal nak mampus tu, penat aku tawar menawar dengan dia, langsung dia taknak jual murah . nanti dah takde orang beli baru lah dia jual murah dengan aku kot. haha. kottt la... okayy la. aku nak mandi ni beb .. byeee

No comments: