Cerita aku hari nie

Untuk pertama sekalinya aku nak cerita dekat sini apa yang terjadi pagi tadi . Pagi tadi aku bangun nak pergi ambil air semayang taw . untuk solat subuh lah kan . lepas tu aku sangkut tudung aku dekat atas pintu tu . Kebetulan pintu tu dah penuh dengan pakaian . Jadinya aku sangkut jelah tudung aku atas "kakak" dan "adik" si gadis yang yang ade dalam shower tu .

Okay , aku pun ambil lah wuduk macam biasa . masa dah sudah tu , aku nak pakai tudung lah kan . aku pon tarik lah tudung aku . Dengan kebanggaannya si tudung aku menarik sekali "kakak" dan "Adik" orang tu . terus barang-barang dia jatuh pedepeekkk kena kat lantai basah . Alamak . seram aku . Aku tak tahu nak buat apa . aku sangkut balik aku terus mencicit lari. krikk kriikk . 

Jujur lah . Aku memang sangat tidak tahu milik siapakah "kakak" dan "adik" itu yang telah basah dikerjakan oleh aku . tapi aku dapat rasakan siapa punya melalui tudung yang tersangkut dekat pintu tu . HAHA . bukan aku yang bersalah okay . tdung aku tu yang mengada2 nak menggatal tarik barang kau tu . hihi .

Hari ni juga test oral speaking bermula. Debar la. esok turn aku . Esok juga ade macam-maca . Syafawie la. ni la. tu la. seram akak . Ya Allah , permudahkanlah segala urusanku . Permudahkanlah aku untuk jawab . Otak aku nie pun bukan cerdik . Jadi payah sikit . err .

Btw . Dunia !!!!!!!!!!! dunia !!!!!!!!!!!!! aku happy sangat hari nie sebab aku dapat chat dengan dia . Walaupun hanya guna fb fakhrul Muiz . Aku rasa nak senyum sepanjang tahun jeee . Erghh ! aku rasa nak pengsan je bila dapat chat dengan dia . huh ! tu baru chat tu , belum dia melamar aku lagi . mati terkejut aku agaknya . haha  .. Dunia ! bagitahulah ummi walid aku , aku dah jatuh cinta !!!!! walid ummi , akak nak kawen ! amboi ! lebih-lebih gatalnyaaa . padahal setakat chat jer kot , Huh ! alia-alia.  insaff lah !


No comments: