aku ingin jadi pendampingmu

assalamualaikum. dalam beberapa hari ni dah lama saya tak update status kan . ehem. kenapa ye saya tak update ? hm , saya busy sikit lagipun takde benda menarik saya nak share dengan awak , ehem. okay . post sebelum ni saya cerita pasal stalker , right ?

okay , apa yang saya nak cakap pasal stlaker nie . stalker ni adalah orang yang ada dalam hati saya. okay , maybe bukan dia yang stalk saya, kawan-kawan dia . tapi kalau ye pun bukan dia yang stalk , perluke dia malukan saya dngan kawan-kawan dia. ini dikira dia dah cuba jatuhkan maruah saya ! saya malu lah !

saya dah tahu dah , ni mesti dorang semua dah tahu , sebab setiap kali dalam kelas , kalau ada yang berkaitan dengan saya , mesti orang akan gelak. saya malu tau , saya rasa macam saya ni dipermainkan oleh semua orang termasuk dia. hm , entahlah ! saya dah malass nak fikir pasal ni lagi. saya harap semuanya kembali reda je . sukahati saya lah !. biarlah saya menyayangi dia dengan cara saya sendiri. saya sendiri tak pernah nak paksa dia apa-apa. so, pleasee jangan sibuk !



okay , now saya nak cerita pasal hari ni hari ni takada kelas banyak. sepatutnya kelas ada je banyak, full lah . tapi mate BATAL . bi BATAL. , ak BATAL . hm , so saya cuma ada kelas satu je la iaitu kalam. hm . okay . hari ni dia tak sihat. btw saya sangat kasihan. walaupun dia malukan saya , suka gelakkan saya padahal saya tak buat apa-apa lawak pun, walaupun dia hina saya , tapi nak buat macam mana , dia hina saya pun , dia tetap dihati saya.

bila saya tengok dia batuk-batuk macam tu, serius . saya kesian . saya rasa macam saya nak jaga dia walaupun saya tak layak. saya rasa macam saya nak dia rehat , nak dia sihat seperti selalu.saya tak nak dia tak sihat macam tu . walaupun cuma batuk je .. tapi kalau boleh saya nak teman dia  , nak dia berada dibawah jagaan saya . saya nak bahagiakan dia walaupun saya tak layak.



hm , bila dengar suara dia macam lain sikit,, mungkin sebab sakit tekak. saya terfikir, adakah suatu hari nanti saya mampu jadi pendamping dia ? kalau saya diizinkan oleh Allah untuk jadi pendamping dia, adakah saya mampu menjadi pendamping dia yang paling terbaik. mampukah saya jaga dia .? mampukah saya buat dia hanya tersenyum jika disisi saya ? ya Allah . aku mencintai dia.

hanya disini sahaja saya boleh cerita seratus peratus pasal dia . di facebook saya dah tak ada privacy. di twitter pun dah diceroboh ! jadi saya memang tak boleh open sangat cerita pasal dia dekat laman sosial saya yang lain, blog saya dah kunci . dah lock hanya untuk saya je . hatta kawan saya pun tak baca. biarlah saya menaip isi ati saya disini. saya tak nak orang baca dan kesian. tapi saya harap doa saya dapat miliki dia satu hari nanti. amin . 



No comments: