husna belanja makan


pagi tadi tengah tidur , tiba-tiba dah afiqah dtang kejut kata nak keluar gi KB Mall jam 10 . time tu baru jam 9.30. hekhek , yelah ngantok giler kot , sebab malam tadi aku dengan aishah tidur lewat lah , dah la tidur lewat, main game , siap berborak lagi  . uh !

lepas tu dah order kereta kitorang chaww la gi sane kan . tujuan utama aku gi KB Mall sebab dah husna nak belanja makan kenny rogers roaster . tapi bila dah jejalan kan , takde pulak benda tu, rupanya benda tu dekat tesco lah ! erm so terpaksa lah si husna belanja makan chiken rice shopp .

sebelum tu dorang masuk pacific sebab nak beli barang , aku dah beli awal, so, aku tak join pun, aku duk luar makan benda ringan je .  aku beli waffle . ish geram tau dengan pakcik tu dah la buat tak snonoh , lepas tu buat aku nyer tak same citarasa aku lak.

lepas tu kan aishah belanja makan aiskrim mcd , huhu , aku dengan aida je la dapat , huhu , abis duit aisyah 12 hengget , sorry aishah , dah makan kenyangg so, kami balik, aku balik je terus online smpai sekrangg nie , kejap lg baru mandi and buat hal lain , esok ade kelas, malasnya ,tp bahgia sebab nak dapat tgk muka dia , aww  kbaii semua .


No comments: