seharian kami dipantai

assalamualaikum.. hai :)  saya nak mai habaq nie ha . semalam saya pergi jejalan, eh , bukan gi mandi pantai dengan family tau , big family :) kami buat bbq . haha . aku dop buat la bbq tuh . sebab aku malas lah . yelah , aku bukan reti pn .

ummi aku sewa challet lakan . sebab maybe kitorang duduk sampai malam. nak rehat-rehat. family yang lain balik je petang tu , kitorang balik malam. kita sewa setengah hari je sebab esok tu masing-masing ade tugaskan . jadi tak boleh la nak lelame :)

hm, tme sampai nuh, hujan tau . tak lebat sangat tapi memang hujan la kan, air laut pun pasang la. memang dalam la. huh ! nak jaga bebudak kecik memang la sangat payah, degil yang amat , sakit pinggang kan ! almaklum la ramai anak buah kan , HIHI .

kitorang mandi dari jam dua tu sampai la jam enam ! memang lama la kan , dah la berendam air dua jenis air, silap-silap tiga jenis air, teka air apa ? haha , air laut, air hujan dan kemungkinan besar air kencing , eeyuuu , haha , mungkin la sebab dalam laut kan , siapa je tahu , hakhak ..

kitorang makan-makan sedap-sedap la. sedap la sangat , ha, memey la sedap . keluarga waris kalau bab masak memey sedap lah kan  . aha. ummi sponser ayam bakawww la kan . eh walid la bukan ummi, hehe . ummi bukan kerja pun , yang lain masak nasi goreng , bihun goreng , nasi putih , sardin dan lain-lain la.

macam-macam kami main tau , kami main ular anaconda la. main selam-selam lah kan , main rebut bola dalam air , lelaki lawan perempuan .then ,main bola sepak dekat pantai, main tanam-tanam . carik remis ,, main luba lari dalam air, dan macam2 lagi, HIHI , happy sangat dan penat , memang sejuk la maklum la berendam dalam air berjam-jam kan , sejukk la :) . okay all .. nak hadiah sikit , ALL la sgt , padehal aku sorang je , haha , ...

ni anak buahku

jauhnya lahai :)

kak anoi ditanam , huh , tinggi nyerr

tulang je abang izam ?

ceh ummi tu konon je tuh .

amboi makjah dua beranak makan je

main bola sepak, see, tu semua ahli kelurga aku je , takde org lain

aku kaklong bahiqi dan ainan

abangku dan asyraf

a BIG family . ni baru suku je :)


ni baru org BATU LAPAN je ,belum 20 orang ade beradik turun

hero tamil . HAKHAK

walidd dengan balqiss

ummi dengan makutih bahiqi dan amar

SWEET couple -:)

walid diapit tiga dara pingitan

kelurga maklang dan ade anak buah yang sesat tu,

si gediks-2

cariikk seliperr

kak anoiii dan afif

si mamat poyo dua orang

kak liyanan dan thaqifff


balqisss dan akim

acewaaahhh

pasangan sejoli :)

my superhero !



No comments: