saya tetap suka dia ..

hari ni saya ade terbaca sesuatu yang mengguris sedikit hati saya pasal nasa . err . ye , saya tahu nasa benci sangat dekat saya , saya tahu tu , tetapi kenapa nasa jugak berade dihati dekat saya ? ish , ni semua salah syamsul yusuf dengan shah iskandar la nie yang tak layan saya dengan betul. kan saya dah jatuh hati dengan orang lain , err

hm , saya tahu nasa memang benci sangat dengan saya ! okay ! weh ! tolong la kalau benci dekat aku jangan la nak pikirkan hati aku , takyah jaga hati aku , kalau kau ckp terus je kan senang , mana tahu kalau kau sound aku , aku boleh patah hati dan beralih arah !cewaah , dhan2 je aku nie ,kang kalau dia buat betul2 aku jugak yang melalak ! . err . hati wanita kan !

sedih jugak la bila aku baca benda tu , aku dah agak dah nasa memang benci dekat aku ! , tapi takyah la tahu sebab ape , er . aku dah malas nak cakap banyak ! sebab hati aku nie degil sangat , nak sangat setia kan HATI untuk dia ! aku tak suka tapi dia degil jugak nakkan perasaan tu kat diA !

aku nie bukannya setia sangat! tapi kenapa ntah aku ni degil sangat ! , tapi takpe lah kan , macam aku kata , selagi aku boleh tahan perasaan aku kat dia , aku cuba tahan  kalau aku dah sakit sangat! , aku cuba la lupakan dia !. tapi aku tak kisah , aku bahagia selagi dia bahagia :) 

okay la tu je kot , hati aku sakit kejap je , sebab perasan tu lebih lagi dari segalanya , lantak la. iorang nak ckp aku meroyan dekat dia ! hati aku kan , :) sekian terima kasih :)



hari-hari aku harap dia dapat rasa rindu aku kat dia , aceewaahh , ayat tak boleh bla kot , poyo siot aku nie ha , lantak la ! hati aku . kisah pulak aku :p

No comments: