kenapa dengan aku malam nie ???

duduk mengadap je facebook dengan twitter kekdangg bukak blog aida yang tajukknya ' Day Of 9th September 2012 ' aku memang suka tgk post tu . ekekekee.. hehe . selalu gak lah aku bukak kan :)  bapak aku pungg dah macam bisingg je aku asyik buangg masa . badan pun dah naik nie .

entah kenapa dengan hati aku ni cam hape je . aku benci tau berperasaan macam nie.. aku tak tenang . aku rasa bercelaru keliru dan maca-macam lagi . aku rasa nak gi bangun gi dapur amik pisau then cucuk-cucuk hati aku nie .. aku tak suka berperasaan macam nie . aku tak suka tahu tak ? benciinyaaa..

sobbss .sobbss . dah lama aku tak nangis ungguh-sungguh, nangis sebab satu penyesalan, eh, ade ,, aku nangis baru2 ni sebab mber aku nie ha . yelah layan aku cm pundeekk je , ergghh , kenapa dengan aku nie ha ? aku benci lah , kenapa aku rasa ade sesuatu yang tak selesai lagiii .

kenapa ? aku ade buat salah ke dengan orang ? weh korangg ,kalau aku buat salah aku minta maaf okayy . kkdang aku perasan kesalahan aku ,kkdang tidak, aku pun taktahu la.. aku ni terukk perangai nyer, sebab tu orang semua benci aku , ha padan muka lah aku . perangai serupa setan ! orang pun benci ! 

untuk sesiapa yang aku buat salah , aku minta maaf la sangat2 ye , aku cuma jadi terbaik walaupun aku rasa makin hari aku makin teruk adelah ... aku minta maaf, halalakan makan minum aku , huargghh :'( kenapa aku ni malam nie, kenapa hati aku tak tenang ? apa lagi yang tak selesai lagi ni ? siapa lagi aku dah lukakan hati aku ? atau ade orang bomoh aku ? alehhh , poyo siot ayat .

aku benci la perasaan macam nie, kalau perasaan rindu dekat dia boleh tahan lagi, ni bukan rindu tp hati kosongg, hati macam tak ade sesuatu ,, macam aku baru nak mulakan perjalanan hidup masih tercari2 sesuatu :( entah la. aku harap esok aku bgn semuanya okaaaayyy . kbaiii


No comments: