kawan macam ni boleh sila matii

hari yang sangat menyebalkan , dan aku benci sangat hari nie , hari nie banyak kali aku nangis sebab SAKIT HATI ! tahu tak rasaya sakit hati tu ? okay aku je yang rasa . first sekali ! . adek aku , hm, ni kali pertama aku kejut dia bangun pagi tau ! , stupid ! idiot ! aku benci kejut orang bangun tidur macam tuh! hati aku sakit okay !

dah la susah nak bangun lepas tu nak macam bagus lak dengan aku , nak marah-marah aku lepas tu nak bengis dengan aku , lantak kau la. da tahu diri tu susah nak bangun lain kali malam2 balik lagi lewat ! memang sumpah aku takkan tlg kau ape2 lagi ! cukup lah ! hati aku sakit okay ! lantak la kau adek aku ke hape

lepas ni kalau kau balik lewat malam. jangan MIMPI la aku nak tlg bukak pintu  , jangan HARAP la aku nak angkat call kau ! kau pandai2 la call walid atau minta tlg amar. kau jangan nak harap dapat sesen lagi dari aku! jangan harap nak dapat BANTUAN dari aku ! hati aku sakit sangat ape kau buat pagi tadi .lantak lah ! aku peduli ape ? 



second lak ! memang macam hape je kan bila dapat kawan yang mengarott mcam tu, apesal lah aku boleh ditakdirkan dapat kwan macam kau ,kau,kau dan KAU!! tolong la paham aku sakit hati , haha , chooii. semua kawa same je , aku ingat adha dengan bibil je selalu sakitkan hati aku , rupanya ramaiii lagi, rupanya kawan BAIK yang sepuluh TAHUN pun tak mampu nak tunaikan impian aku ! janji dia ! bodoh ! bodoh ! aku dah tahap kebanganggan lah nie sakit hati tau TAK ? lantak lah ! aku malas lah ! 

sebelum ni bibil dengan adha buat aku, konon janji dengan aku nak keluar dengan aku , macam BABI kan , aku dah siap-siap hari tu, alih-alih dia tak jadi, memang BABI tahap dewa lah ! bukan sekali dua kali tapi setiap kali ! hei BABI kalau kau dah tak boleh nak tunaikan janji jangan nak berjanji boleh tak ?lepas tu time raya aidilfitri tuh ! aku jemput datang rumah aku.

pergh,, berkobar-kobar dia kata nak datang rumah aku , paling best si bodoh adha tuh la ! weh ! ni KAWAN BAIK AKU TIME SEKOLAH TAU ! sanggup membabi kan aku ! ish, aku geram betul lah !sebabkan sorang buat aku hari nie habis semua aku ungkit ! FUCK YOU !  aku bengang nie !  sakitnya hati ! hm , dia siao kata dekat aku , kalau nak dia datang raya umah aku hari tu aku kena buat kek batik. katanya rindu dengan kek batik aku , okay aku buat jugak sebab aku nak dia datang .aku tetap TAK SERIK walaupun aku tahu si bodoh dua ekor ni selalu tipu aku dri zaman sekolah lagi !

err. hanya yani and the geng , iza dengan dan shira lan dengan budak sekolah aku.. budak yang bukan kawan baik yang datang!!! bdoh dapat kawan cm ape je ! aku sakit hati weh ! okay ! bila korang berdua TAK Datang aku memang TAKNAK langsung bercakap dengan kau ! tapi hati aku ni smpai mana je kerasnya ! lps tu dah buat cm tuh asyik bagi ayat same 

"berterima kasihlah pada  insan yang telah menyakiti hatimu kerana dia telah membuat hatimu kuat"

apak kau lah kuat bodoh ! ayat au same je stiap kali buat aku cm nie ! pegi mampus lah dengan kau punya terima kasih tu bodoh ! aku tak hingin nak terima kasih ! ha, ni nak terima kasih ! kau tgk bertubi2 kau kena bodoh dan babi dengan aku! ni nak terima kasih ke sebab kau penyebab aku maki nie ha ??



lepas tu seha , ha , ni sekor lagi berok nie ! bukan main ajak aku keluar gi tengok wayang la. nak belanja makan la , rindu la ! berokkk la kau ni setaannnn ! kau tipu aku bodoh ! sebab kau aku cakap dengan mak aku, yang kau dah datang , sioott bodoh kau ! kau buat aku tipu mak aku! ,nasib baikk ade aimi ! bagi aku aimi je lah penyelamat aku dari bosan atau duduk sengsorang ! bodoh je kau berookk !!! 

lepas uh kau minta maaf dengan aku banyak kali, siap janji dengan aku nak belanja makan ,! ish bodoh la korang nie , sakitkkan hati aku lepas tu sogok aku dengan makanan je an ? aku tahu lah aku kuat makan ! tapi takyah la nak sogok aku dengan belanja makan ! , bangang !!!

lepas tu hari nie kau ajak aku gi sekolah al-asyaraf.. key , memang awalnya aku yang nak gi, leps tu aku tak jadi gi kan , sampai dengan aishah pun aku dah batalkan ! sebab aku busy , tapi dak zaty ajak aku jugak kan? okayyy aku pergi lah juugakkk kan ?lepas tu kereta tu bapak aku guna , keyy kau macam bangang dah taknak aku pergi tayah la buat perangai cm tahikkk !!!aku suruh kau tunggu kat sesuatu tempat, kau kata kau taktahu , aku taktahu la kau ni takingat ke atau buat2 tak ingat ! kalau kau taknak aku pegi patutnya dari awal kau cakap. bukan bila aku dah siap , baru kau nak cakap ! macam hape je perangai kau dengan zaty ,

aku sakit hati tahu tak ? aku benci kau layan aku macam ni, ape kau pikir aku nie insan takde hati dan perasaan ke ha ? pergi mam lah same kau !lps tu nak buat msg  kata aku merajuk ,! mmg la bodoh ! siapa tak merajuk kalau kau buat cm uh !!! semua bnda kau tak ingat ! kau nak tipu pun agak2 ah !TOLONG ye lepas ni korang kawan2 yang cm hape je jangan ajak aku gi memane kalau setakat nak mungkiri janji !dah kau pergii je lah dngan zaty, tipu la kalau mydin MITC pun kau taktahu !semua bnda kau tak ingat ,abih cam neh kau gi sekolah tu bodoh ?

lepas tu si hanan bangang ni lak ! harap je kawan baik aku konon ! ape aku itulah kau , pergi mati lah ! kau pon same je, takde beza macam kawan2 biasa , takde beza macam musuh2 babi aku tuh !!!pertama time kita baru mula kerja, kau ingat tak kau dengan crist ! kau ade ura2 bercinta dengan dia , kau keluar makan dengan dia , rgk wayang dengan dia ,keluar makan dengan dia sampai malam boleh lak ? biila tang aku memanjang tak boleh ,, aku sedih tahu tak ?



uhh, dengan jantan boleh, dengan aku tak boleh la ye?? lepas tu kau send msg dekat aku , kata bila la kita nak keluar bersama ye lia ? bila la aku nak tgk wayang dengan kau ? bila lah aku nak makan2 dengan kau ? bila la aku nak jejalan dengan kau ? bapak kau ! lepas tu kau ajak aku, then bila aku dah okay , kau la macam bangang je kan !

kau kata bapak kau tak bagi ! ah , bagus sangat lah kan! mmg la bapak kau tak bg , kau kata dengan aku, kau paham-paham je lah bapak kau tu macam mana , ye aku paham hanan ! sekarang aku tanya kau ? cm mana dengan jantan kau lepas lak ek ? sebab kau betul2 nak kan ? so, macam mana pon kau berusaha asalkan dapat keluar dengan dia ? ini ke nama kawan baik! aku kecewa ! kenapa bila aku ? ade je alasan kau! , tapi org lain senang je kau keluar! 

lps tu bila masing2 dah ade haluan masing2 , aku kat kelantan , kau hantaw denkat wall facebook aku , kau kata ape ? kau kata kau rindu nak jumpa aku , kau harap boleh keluar dengan aku before kau masuk ostel . nak tgk wayang dengan aku , aku cakap la okay je , aku balik hari selase, lps tu kau kata ok je ,lps tu aku ajak keluar hari jumaat kan ?kau kata mak kau okay je bapak kau je tak ok! hei HANAN!!!!!!!!!

memang la bapak kau tak okay ! tapi aku tanya kau lah kan ? macam mana kau boleh terlepas keluar sebelum tu ? time msg dengan kau, au bgtahu aku , kau baru-baru tu ade keluar dengan dak mun dan taqiah gi tgk cerita hantu kapcai, ! kau keluar jejalan dengan dia ? AHAHAHA , bagus sangat lah kan , dengan dorang bapak kau bagi ,dengan aku susah je memanjanggg , bodoh siot !!! kau jangan ajak aku keluar lg la bodoh! , kau kecewakan aku je hampakan aku !dan sekali lg aimi yang teman aku! dia dengan akak dia ! aku rasa lebih baik aimi jd KAWAN BAIK aku lah !

ye, aimi kawan baik aku !tapi dia bukan kawan baik aku macam kau ! tapi sayang !! kau sering hampakan aku !!! banyak kali bukans sekali !!! okay!!! aku benc ade kawan jenis macam korang !cam bodoh je , ni baru separuh je aku cerita ! belum yang lain ! buat korang !!!!!!! jangan ajak aku gi memane lagi ! aku sakit hati PAHAM TAK ??? tak ingin lg aku berjanji lg dengan krannngg ,, kbaaiiii ,


"Mungkin sahaja aku bukan sahabat yang baik kerana itu aku tak mampu mendapat terbaik ,aku sering lukakan sahabatku, atau aku mungkin ingin orang je paham aku, dan aku mungkin TAK AKAN pernah sesekali menjadi yang pertama dalam hati sahabat"



No comments: