KAMI okay sahaja

assalamualaikum . hye semua . hihi . beberapa hari yang lalu saya ade berkelahi sikit dengan my freenngggg :) hihi , semuanya sebab salah aku jugak , mulut aku ni tak boleh nak cover sangat . aku main lepas cakap je . lepas tu aku ade minta maaf , tapi mungkin malam tu hati dia sakit sangat kot ,

jadinya aku dan dia tak bertegur la jugak . dalam berjam-jam la jugak .hihi . aku ? aku bukan tak nak minta maaf , tapi aku taktahu kenapa aku ego sangat ? rindu ? aku taktahu la. sorry , kalau aku rindu pon aku taknak luahkan . aku nie ego sikit soal perasaan ni lagi-lagi soal persahabatn :) maaf :)

aku ni dah pecahkan rahsia dia. aku tak sengaja weh !dia memey la marah sangat kan ! tapi nak buat cm neh . aku dah terlepas , tu jadi gaduh sikit tu , hm bukan sikit banyak la jugak kan ! sebab hebuh la jugak sampai ade nak bunuh bagai . haha . err .tapi benda dah nak jadi .aku ugak salah .

cam mana pun aku ade gak kecik hati dengan ayat2 dia , tapi tape lah kan ayat tengah sakit hati kan .ayat mengguriskan hati aku walaupun aku yang salah , ye lah , aku pun manusia biasa kan , boleh rasa sakitkan bila dikatakan begitu . err . tapi sekarang dah okay sebab dia kata dia rindu aku weh ! pergh terharu gilerr kot . ade jugak dia tweet kat aku , IM aku , dan post kat wall . suka giler. AKU ? no komen . kalau aku rasa pon ape dia rasa , aku takkan cakap . dalam hati sudah la , MALU :*)






ha nie lah dia post kat wall aku . dia IM aku , tweet aku . HIHI .dia rindu aku weh ! hehe , mana taknya . lawak tau kitorang gaduh , even aku dan dia gaduh , dia tetap ade dalam bilik aku . lepak dlam bilik aku , paling bestkan dia tidur atas katil aku dan aku tidur kat tempat lain . haha . lawak giler kot . rasa kalau orang tengook mesti orang tahu kitorang TAK gaduh ,err

aku ? aku tahu dah dia mesti dah patah hati dengan aku . ha la. mesti dia dah tak anggap aku sebagai kawan baik dia . tapi aku tak kisah la sangat ! sebab  aku dah hancurkan hati dia kan . aku dah buat dia kecewa dengan aku ! aku dah sakitkan hati dia sampai dia bengang giler. and cuba korang teka , walaupun kitorang dah minta maaf bagai , tetapi kitorang still tak tegur , dan ape yang membuat kitorang okay balik macam dahulu ?

haha , shah iskandar weh ! haha , aku minat giler kat shah iskandar ! giler babeng la . lepas tu  , aku ade tweet dekat dia ! banyak kali  la jugak! . lepas aku bukan twitter malam tu , ttbe dia balas tweet aku , errghh . aku rasa nak pengsan , aku terus jerit panggil nama aida ! sebab dia antara mangsa yang melihat kegilaan aku terhadap shah iskandar , ha , sebab tu la kitorang muka okay balik. eksiteddd beb !! jap eh !


macam mimpi disiang hari . aceewaah :)

err . kat sini aku nak cakap trima kasih dekat kawan aku nuh . terima kasih sebab sudi jadi kawan aku semula . terima kasih sebab sudi maafkan aku dah turunkan ego kau , terima kasih sebab kau terasa ketidakhadiran aku dalam hidupan harian kau :) terima kasih okay :)



No comments: