bersabarlah duhai sahabat..

semalam aku msgkan siput . dia tanya aku nak dengar ke dia nyanyi kan untukk aku lagu 'tentang kita' sambil main guitar dia tu . hm. mestilah aku nak kan . yelahh . aku dah penat-penat tolong carikkan dia kod tu , mst lah aku nak tahu hasilnya kan . dia kata okayy je .

bila aku nak dengar . dia kata esok je . benganggg jugak lah kan . but tak ape lah kan . dia kata dia takde kedit nak call. aku ? aku pun takde kedit . aku cakap dengan dia aku ni ha hanya ade sos topup je . aku nak dengar malam td jugak tp dia kata dia takde kedit so, dia janji dengan aku dia nak nyanyi dekat aku hari ini . tapi taktahu jam berapa.

sampai sekarang dia tak call aku lagi. so sad. adekah dia cuba tipu aku lagi ? untuk kali kebarapa dia nak tipu aku ? aku dah teruja ni dia nak call aku nyanyi lagu tu , dia siap suruh aku rakam. okayy . aku tunggu siput . hang jangan mungkiri . kalau kau mugkiri kau tahulah nasib kau .teruja giler aku nak dengar dia nyanyi . entah sedap ke tidak. hakhak .

tgh main fb ..ttbe mida msg aku . dia kata dia rindu aku dan dia sedih , ye aku tahu kalau mida tetibe msg aku kata rindukan aku . mst ade kena mengena dengan siput . yes . kan betul tekaan aku . dia kata dia dia jauh dri siput . dia kata siput dan buang dia dari hidup siput . siput dah tak cinta dia lagi . okayy aku simpati . mida kata diri dia tak setabah aku .



dear mida. hangg kata aku tabah ? masa bila aku tabah ? aku tak tabah , dan aku bukan gadis tabah . aku tak kuat . aku lemah . aku tak tahan tanggung ujian. kadangkala aku sendiri kalah dengan perasaan aku . aku acap kali tewas dengan hati aku . aku sllu menangis sebab rasa rindu. kau pernah tahu tu ? tak kan . sebab tu lah kau kata aku tabah . tp kalau kau kenali aku , aku tak tabah . aku tak kuat . aku sering jatuh sebab CINTA YANG TAK PASTI ini mida. 

mida kata dia sayang sangat dekat siput . hm , dia kata siput dah buang dia . tapi time aku baru balik dri kelantan tu, siput msg aku, dia kata dia sayang giler dekat mida, tp mida selalu men msg dia EX dia . dia sakit hati , dia kata mida slu cerita yang mida ramai peminat dekat UM . entahlah  . aku runsing nak fikir.hati aku pun siput pernah lukai. ade hati aku nak pikir hati mida terluka. hm .

mida kata dia takbleh hidup tanpa siput . dia kata dia msg siput dia minta clash , before ni dorang sllu memain nak cash , dia kata siput tinnggiii kan suara dekat dia . dear mida . kau tahu tak , tulahh, orang kata . kalau cinta jangan ucap kata putus. bila dah putus tu jangan la ucap kata cinta lagi sebab dah tak guna lagi , tp mida aku simpati dengan kau . kau jangan sedih tau .



walapun kau pernah hancurkan hati aku, acewaah , takde lah hancur sangat . tapi aku tetap jd kawan kau, aku ade kalau kau perlukan aku, aku ade kalau kau nak luahkan masalah kau , aku ade kalau kau nak lepaskan tension , mida, jangan menyesal dengan apa yang dah berlaku, tapi pelajarilah dri  apa yang dah berlaku :) aku tahu kau kuat okayyy . 

jangan sesedih , kumbang bukan sekor. acewaah :) poyo je aku . 

kalau dia taknak kau ramai lagi nak kat kau , kau sabar je okayy ,kalau dia kata dia tak cinta kau lagi, kau kata lah , kau pun tak cinta dia lagi ,biarkan dia okayy , dia tu mmg durjana agaknya , hekhek .tp dia jugak lah dlu aku nak ? sekarang ?? entah la .. no komen ... NASA in my HEART :) aww


No comments: