bermulanya disini :)

saya dah berade dimelaka ni selama enam hari , bermakna selama enam hari dah saya tak nampak muka  nasa , ya allah sumpah saya sangat rindukan dia . saya ingat lagi waktu nak naik flight, berat je hati saya . saya harap sangat allah temukan saya sekejap dengan nasa , tapi hampe :(

ni sebelum naik AIRASIA :)

saya naik flight , kawan-kawan saya hantar saya tau :) terima kasih ye bebanyak , dua kereta tau :)lepas tu dorang balik dorang gi dekat pantai cahay bulan , tak aci ! jeles nyer , besok nuh , dorang gi rumah nasa ! lagi geram .! geramnya ya allah , tak aci ! dah la tak ajak saya , HUHU ,

okay , sepanjang saya dimelaka, saya rindu sangat dengan nasa :) saya dah cuba taknak rindu dia, tapi saya tak mampu :( saya kalah , hm , dalam diam saya selalu berharap nasa pun rindu dekat saya :) entah la.. so sad :( 


ni aku madiha time jalan-jalan :)


ni before naik flight , dibalai pelepasan :)


ni aku sufi madiha aina :) 


my NANO :) terima kasih sahabat: :)

dorang pergi pantai cahaya bulan dop ajak den :(

hm , semalam keluar gi KL :) keluar dengan sufi dan madiha ! , er, jejalan je , ttbe tu boleh lak jumpa kak mia, dah bertahun tak jumpa dia , dia sangat comel ! lawa giler. tp sayang dia dh tak tutup aurat , tp dia sangat la lawa !!! dia nak tunang dah bulan tiga ni, tahniah akak :)) 

No comments: