aku rindu ! tolonglah PAHAM

asslamualaikum . apa khabar semua ? ape khabar suara korang semua? ade tak yang sakit tekak sebab jerit-jerit team bola :) siapa sokong kelantan ? siapa sokong ATM ? okay saya sokong kelantan la.ceeh bajet menanya . padahal takde sesiapa yang baca . hanya aku sorang je yang taip dan baca.

seperti yang sedia maklum kelantan menang . dan dia adelah rakyat kelantan kenapa tak online update status pasal bola ke. paling tidak pun komen je la. penat aku tunggu tau , sedih tahu tak ? tahu tak aku rindu sangat nie . nampak dia online pun dah cukup buat aku bahagia sangat walaupun kami TAK friend , key , tolong la PAHAM !

hm, tadi time tengah duduk sandar-sandar dekat kerusi , tbe hati rasa rindu sangat . rasa macam nak ambil tiket then balik je kelantan . tapi kalau sampai sane siapa je nak layan aku nnti :( . aku ade kelaurga dekat sini. dan aku sayang mereka. tapi aku jugak rindukan dia ! . feeling plak aku td, rasa rindu sambil tgk gambar dia !

seandainya dia tahu kan perasaan aku dekat dia . macam mana besarnya aku rindukan dia .tapi dia tak pernah paham dan tak akan paham. yang dia tahu nak marah akudan tak suka orang kaitkan aku dengan dia, key , aku pun tak nak ! aku pon taknak ade hati dekat dia ! tapi bnda tu dah datang ! aku sakit tau sebab ade perasaan dekat kau !


aku tak kisah aku sakit mencintai kau, tapi aku taknak kau sakit sebab dicintai aku , seboleh2nya aku cuba kawal hati aku . aku harap selalu satu hari 
nanti hati kau terbuka untuk aku  ! untuk aku sorang je ! bukan org lain ! 





No comments: