STUDY WEKK . err

hm , SALAM TENGAHMALAM :) 
memandangkan aku update blog nie tengah malam so, aku naikkan la tengah malam ye , macam mana lah boleh datang mood nak update malam-malam kan , sebelum nie , aku nak update tapi tak sempat je , bukan busy nak study tetapi busy nak berjalan je , HIHI :) .  aku rasa lama la jugak aku tak update , ha la, biasanya hampir setiap hari aku akan update kan , la nie dah kurang sikit kan . yelah ..

sekarang nie dah mula masuk study week, study week nie semua orang asyik nak belajar je tension aku lah , aku nie lak bukan nak study , takpe aku nak mulakan esok atau lepas aku tasmik satu lagi surah dengan ustad . aku nak satu je lagi surah pon jadi lah , aku tak mampu nak hafal semua . otak aku nie bukan senang sangat nak hafal, memerlukan masa yang agak lama la kan . okay . pasal study week nie , aku agak bengang dengan roomate aku nie ha.

aku bukan ape, aku ni pun  jahat jugak ,err , aku tension la . aku rasa nak dia bla je gi lepak kat bilik mber dia , belajar dekat bilik mber dia , tidur dekat bilik mber dia , semak mata aku , ye budak tu mmg baik, tapi aku tension la. aku nak masa berseorangan, sekrang ni hati aku sedang bermasaalah . ade benda tak kena dekat hati aku pasal semua , yang pasti semuanya HATI . tak kisah la hati pasal keluarga ke , kawan-kawan ke , nasa ke , atau nak exam ke . yang pasti aku sedang tension sekarang nie !!!  aku tak nak gangguan . aku nak dia bla la ! 

semalam best giler dia takde dekat bilik. aku sengsorang je kat bilik . aku puas hati sangat dia tak de. lagi dua budak bilik aku tu ballik rumah mereka. kalau dia taknak balik sini lagi pon takpe . aku lagi suka, aman dan bahgia . aku nak buat ape pun aku punyer sukahati la. aku nak bawak mber aku lepak bilik nie pun takpe. takde sspe aku nak pelru jaga hati takut bising la bersepah la. sebab bilik nie aku sorang je , namun semuanya hanya mimpi. bilik aku didiami oleh tiga lagi bidadari yang err. okay fine , dorang semua baik, cuma buat masa nie , aku tak tahu kenapa dengan aku. aku tension!

aku nak masa berseorangan . semalam sampai petang aku sendirian je . tadi kejap tadi aku gi bilik afiqah , ade aida dan husna , ha la. dah lama tak jengok mereka. niat hati nak datang kejap je , eh terlanjur lelame sampai tengok movie lak kan . HAHA . aku tengok cerita alamak,,, 7 hari lagi nak kawin kot.. dengan sekali lagi cinta . err, best jugak la layan, lepas tu aku balik dorm ade jiha dengan roomate aku . err,shiit. aku tension la. kenapa dia suka tutup tingkap? bla ah ! aku tak suka doe dia tutup tingkap.  PAHAM tak yang kita semua letak tuala dan  barang lembap dalam bilik . PAHAM tak yang dalam bilik kita semua ade makanan ? paham tak bila tutup tingkap bilik nie akan berbau ??

err, aku tak suka la. bila aku kat luar aku hirup udara sedap je sejuk je , bila masuk bilik akan bau lembap. akan ade bau macam-macam la. then panas, macam berwap. err. aku tak suka ! then panas. ! bila aku bukan tingkap dia heboh nak tutup ! tolong la paham yang bilik kita nie tak ade lobang2 yang membolehkan si udara nie keluar masuk. KALAU kau rasa bosan dengan perangai aku sila keluar dari bilik ini ! err, aku tension la .! lepas nie nak baca buku baca la . aku paling pantang org menghafal kuat-kuat la. bising tahu tak. kau fikir kau je nak baca ? memang la aku tak baca pon time tu . tp cuba bayangkan bila aku dah mula baca buku kau pulak memekak dengan mulut kau tu . aku  tak suka ! 

YA ALLAH ! kenapa dengan hati aku nie . kenapa aku asyik rasa semua bnda tak betul , kenapa emosi aku lain tak betul je . err, aku tertekan la macam nie . aku nie kenapa ? kenapa semua benda tak kena je kat hati aku . adoi parah la.kesian dekat roomate aku kalau baca post aku nie . tapi sorry beb . aku taktahu kenapa dengan aku . aku tak suka kau membaca atau menghafal kuat2 , aku tension la ! aku tak tahu kenapa. aku minta maaf sesangat ! 

weh korang ! sorry ye pada sesiapa yang aku ade sakitkan hati . 

No comments: