lepas tension !!

hari ini tak ade kelas sangat , kan aku dah story kan ape terjadi hari nie,
okay aku tertekan beb :) !!! stress !! aku bengang doe. aku nyampah!! 
tadi aishah call aku ajak keluar pergi KB ! tapi aku malas,
so, aku suruh and aida memang nak gi pun, 
so, aishah, sarah, hani dan aida lah pergi :( AKU tak ade mood,
tapi lepas tu aishah call aku ajak aku, sebab sarah tak larat nak drive kereta.
aku pergi jugak last-last  wei. aku tak tahu pun dorang nak berbuka dekat luar.
aku pikir dorang nak pergi kejap je , tapi hari ni memang banyak sangat dugaan wei.
dah la kereta dicilok oleh akak senior ! haih , nyampah i tau , HAHA :)
okay , lepas tu nak amik kereta lain, semua dah dibooking :)
geramnyer !!! hm :) tapi keep smile okay :) tapi akhirnya dapat jugak kereta,
tapi malangnnya kereta tu dah naik, minyak lak habis, nasib baik habis tak jauh,
so, tukar la kereta balik kan :))
okay kitorang bukak puasa tau :) so, sini ade lah pic dia, aku amik dari FARAH AIDA :)
sorry aida, aku tak amik banyak punn, sikit je aku masuk ea ? =,= 
AKU dapat lepaskan tension sangat hari nie,
aku puas hati dapat keluar hari ni, aku dapat lupakan nasa sekejap.
aku puas !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






bye !!!!!!!!!!!!!!!! aku puas hati . aku nak buat lagi , nak balik malam
aku nak balik lambat , aku nak keuar lepas tension !!!!
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!

No comments: