layakkah aku ?

semalam ye , aku sangat sakit hati :) aku sedih , aku pasrah , hati aku bercelaru , tapi untuk hari ni , hati aku lebih tenang :) alhamdulilllah :) semoga ianya kekal :)

apa yang aku nak luah atau coret nie ,khas untuk dirinya . aku taktahu la samada aku layak atau tak, tapi apa yang aku tahu, aku cuma ungkapkan apa yang aku selalu buat . aku cuma nak luahkan , kadang2 nak luahkan pada manusia , aku takut , tapi diri mereka akan berasa muak dan jelek :)

buat sang insan yang selalu aku rindu .
tahukah kau , bahawa kali pertama aku melihat diri kau , aku sudah terpaut, mungkin kau tak mempercayainya , tapi ini lah kenyataannya . aku masih ingat ditangga itu , aku melihat dirikau , time tu kau tengah berborak dengan someone , but aku tak kenal siapakah dia . aku ingat lagi , tp waktu itu , aku tidak mengenali dirimu , dan aku tidak langsung tahu bahawa kita adelah sekelas.

lama-kelamaan, aku tahu kau dan aku sekelas. rasa bahagia mula bermukin dihati, hatiku berbunga-bunga. aku happy dan bahagia sangat:) . time kau harus tahu , bahawa saat itu , perasaan ini hanya wujud sikit sahaja. ye, aku sedar , makin lama, aku mula jatuh hati dengan peribadimu :) aku mula lemah hati bila aku dapat tahu kau seorang ahfiz alquran , ah , semuanya bagai mimpi. aku jatuh hati bila dapat tahu kau insan yang begitu dekat dengan sang pencipta .

ye, makin hari perasaan ini berkembang , dan sekarang , aku inginmenjadi yang halal buatmu , tp aku takut , aku selalu memikirkan, layakkah aku ? mampukah aku ? sedangkan aku ni begitu banyak kekurangan , ye, kau harus tahu setiap kalu aku login facebook, benda pertama aku akan buat , aku kaan bukak profil kau .
kau tak caya ? its okay . but ini betul punyer, setiap hari aku nak tengok apa kau update status . apa kau buat dekat facebook. aku mula gilakan kau , dan aku nie dah mula sewel la tu .

kau tahu , satu hari kalau aku tak bukak profile kau tak sah ! . haha , gilakan aku , kekdang kau update benda ngarut pun aku happy . aku suka tengok kau online, tp sayangkan , kita dah tak frend. aku removekau sebab aku taktahan. aku taktahan la bilamana aku selalu menanti kau online . sekrang nie mber aku je jd org tengah weh! . takpe la ade jugak sudi tolong ak :)

kau tahu , kalau aku tengok pic kau , aku boleh rasa nak pengsan , aku pun tak paham kenapa macam tu sekali perasaan aku pada kau  . sedang kan kau tu biasa je , ah , kau pernah menjadi imam solat ak ,sekrang aku hanya ade satu lg je impian , aku nak dengar kau azan. ntah bila aku dapat semua tu, kalau boleh aku nak jd yang halal buat kau , layakkah aku ? layakkah aku nak jdi halal buat dirimu ?


No comments: