KITA BERLIMA. imissyouALL

SUBHANALLAH :( .
aku taktahu apakah yang terjadi semua ini adalah salah aku atau org lain . aku kah yang bersalah ? kenapa sahabat menjauhkan diri dari aku ? kenapa ya allah ? aku sedikit terkilan dengan apa yang sedang berlaku . kenapa semua nie harus terjadi, aku tak suka bergaduh dengan kawan sebab lelaki, dan aku memang tak nak , cukup la sekali dah pernah berlaku semua nie . aku benci kan kehidupan yang berkonsepkan macam nie . aku tak nak, aku nak persahabatan kami yang dulu, betul kata aishah dalam belog dia, dia nak kami yg dulu :(
blog aishah . aku nak kami yang dahulu, pergi pantai same-same, bila dorm mida takde org , kitorang lepak same2 , makan sama2 , tapi semua tu dah tak ade. mana ? mana ? aku tak berani nak cakap aku sayang mereka atau tidak, apa yang pasti , aku rindu :( . aku nak kami yang dulu .

mida, aku tak kisah pun semua nie ,ye ,memang aku akui, aku sangat terluka dengan apa yang kau dah buat , memang kadang2 terdetik jugak dekat hati aku , kau dah mengkhianati aku, tp mida bila aku fikir balik, aku tak boleh nak cakap macam tu, sebab aku yang nak kenalkan kalian berdua , lagipun dia tu bukan pakwe aku . dia tu cuma kawan aku . aku jer yang simpan perasaan dekat dia . mida, dia suka kau , bukan aku . hatta sekali pun kau nak tinggalkan dia , kau  fikir dia nak ke dekat aku. dia tak nak mida, dia bukan nak aku , dia cuma nak dekat kau , mida, memang aku sedih , tapi tak lagi sekarang , aku bukannya tak boleh bahagia tanpa dia . aku bahagia mida, aku ade keluarga aku, aku ade hanan,aishah,shu,aida,hani, dan org yang aku minat sekarang , mida, paling penting aku ade allah :) kau jangan la risau , aku takde lah keseorangan sagt , aku masih bahagia walaupun tanpa dia . aku tak kisah semua nie .

hani :) kenapa semua nie terjadi , kenapa sekarang kau seolah menjauhkan diri dari aku . aku sedikit terasa la hani, aku sedikit kecewa. kenapa hani ?kau seolah2 salah kan aku atas apa yang berlaku antara aku dan mida, aku ke yang salah ? aku tahu kau terkilan bila mida dah menjauhkan diri dari kau . tapi aku ke yang salah ? kalau boleh, aku tak nak semua nie terjadi, kita silap. kita tak sepatutnya rapat . aku tahu hani, sejak aku datang sini, semuanya seakan berubah kan , dulu , korang berempat okay je , tp bila aku dtg , aku merapati korang , semua nie jd , aku seolah2 penyebab korang bergaduh , maafkan aku . kalau aku la penyebab semua ni jd , maafkan aku . aku boleh pergi dari hidup korang , aku tak nak jadi pemusnah hubungan kalian . aku nak korang bahagia , sebab kita kawan kan .aku rindu kau hani, kenapa kau layan aku buruk, aku salah dengan kau ke ? ke kau marah dekat aku sebab aku tak bayar hutang kau ? huhu . hani, jgn la layan aku macam nie, kau seolah2 menyalahkan aku atas yg tejadi, aku ke yang harus dipersalahkan :(.

aishah , thanks sebab sudi terima aku jd kawan kau , dulu kita tak rapat pun kan . tp sekarang kita rapat , malah kau yang membawa perkenalan antara kita berlima . iam happy tau. aishah :) terima kasih atas sokongan kau dalam persahabatan kita .

shu, hai maduku ;) shu, kau sahabat yang banyak tlg aku . thanks bebanyak , kau banyak happykan aku, kau buat lawak kan , kau suka layan aku macam lah aku nie budak kecik kan ,kita selalu web-cam kan? selalu sgt ;) ingat lagi tak shu , kau add aku , kau la org pertama add aku di facebook time aku dtang nilampuri nie , time tu aku tak kenal kau pun kan , tapi kau add aku sebab ecah :) shu, kau bnyak tlg aku dalam hal NASA :) 
malu rasanya , tp thankss :)

aku rindu kita yang gelak tawa cam dulu , mana semua tu ? adekah kita akan dapat kembali kenangan lama ?adakah kita akan gapai balik kehidupan persahabatan dulu ? adakah ?


K.I.T.A B.E.R.L.I.M.A :))

No comments: