KHAS BUAT TEMAN

assalamualikum :)) hye semua , disini , saya kumpulkan pic sahabat saya :)
terima kasih kepada sahabat kerana sudi menjadi teman saya :)
kepada yang tak ade pic tu , bukan saya hendak lupakan anda :)
 tetapi , almaklum la, aku ni kan bukan kwn yg lupa kawan,
so, ramai sgt kawan , smpai tak muat nak masuk .
kata-kata nie aku buat khas untuk korang :)


nie la antara teman yang setia disisi aku :)



alhamdulillah :)) nie la teman aku du apiium :)


hye :)) teman terbaik :) semoga kekal :)


selangkah demi selangkah , kita sudah menghampiri hala tuju hidup kita ,
dulu kita sama-sama gelak ketawa menghilangkan duka,
aku kau, dia , mengikat janji akan bersama buat selamanya .
teman .. 
kini, kita semakin jauh mengejar cita-cita masing-masing :).
kita memiliki hala tuju hidup yang berlainan :)
kita memiliki impian yang berbeza :)
kau mungkin ingin menggapai bintang :)
aku mungkin ingin mendakap bulan :) .
setiap dari kita mempunyai matlamat berbeza.
sahabatku , masih kah kau ingat lagi, kau pernah memegang tanganku ,
lalu kau mengucapkan bahawa diriku sentiasa ade dihatimu :)
aku adalah sahabat terbaik :)



sahabat ...
saat aku bersendirian , hati sering merindu ...
kadangkala aku  tertanya kemana perginya suaramu yang sering menyentuh telingaku .
aku rindu dengan wajahmu yang sering membuatku tersenyum ,
aku ingin melihat telatahmu , yang sering membuatku tak kering gusi .
kemana kau menghilang sahabat ? aku sangat merinduimu .
aku ingin kau berada disisiku seperti dulu .
sahabat , dek kerana satu kesilapan , satu khilaf, 
kita mula menjauh , kau mula tinggalkan aku .
kenapa ? kenapa ?kenapa ?
jangan kerana perkara itu kau menjauh dari aku ,
aku sangat rindukan dirimu , jangan kau perlakukan seolah-olah aku ni bersalah .
aku berduka, aku terluka , aku sengsara .
sahabat , 
tidakkah kau terasa rindu terhadap aku ? 
aku ingin kita bergelak tawa seperti dahulu , 
aku ingin kita meluangkan masa seperti dahulu ,
aku ingin kau bergurau denganku seperti dahulu .


sahabat ,, kembalilah kau kepada ku sperti dahulu ,
rawatlah rinduku ini :) 
buatlah aku tersenyum seperti dahulu ;)) .
diri ini memerlukan dirimu :) 
lupakan sengketa lama :)


F.R.I.E.N.D.S F.O.R.E.V.E.R :))







No comments: