jalan buang masa

ni pulak dekat betul-II pintu masuk ke dewan utama masjid tengku MIZAN.
umi aku berhenti solat.so, aku snap-II la.

ni my parents. kat depan masjid putrajya.
bukan tak pernah pergi sini, tapi dah lama tak pergi, tu yg snap banyak-II

sayang u all...

ni aku lah nie . time ni dekat masjid putrajaya.. amik persan-perasan je. aww!

muka leetihh la...

huh ! penat benar walid aku tuh. baru lepas main lari-II la kot.

apa lah adik aku menungkan tu?. konon-II jer tuh ,


ngapp !! haha . ni nak buat apa pun aku tak tahu.
blackwhite punyer pix la. kat depan masjid putrajaya la nie.

ni my parents tau. umi dan walid. ni kat depan perjabat PM kita.
aku tahu korang pernah pergi kan tempat ni, tapi saje-II je nak mencapap.

haha .peace all !! muahh~

ni adik bongsu aku yang begitu gila bergambar.

No comments: